tisdag 28 februari 2012

Ett år och mycket har hänt...

Helt fantastiskt vad det senaste året har inneburit! På ungefär ett år har jag hunnit med att skaffa ny hund, varit i Tanzania med Simon och Jenny, Åkt skidor i Hemavan med familjen, weekend i Italien med bästaste mamma och pappa, tagit studenten med allt vad det inneburit, solsemester i kroatien med familjen, jobbat på underbara Skogshyddan, En månad i Italien som barnflicka mycket glass och pizza, lärt mig göra färsk pasta och riktiga italienska pizzor, började på Götabro, Haft en helt fantastiskt tid där men underbara saker som hänt och många kladdkakor:) Haft många mjölkrig (Och spöat skiten ur Lovisa i de flesta tävlingar), vart på värsta bästa grillpartajet för Simon och Gabbe, haft mysiga picknickar med goa vänner, härliga båtturer, åkt vattenskidor, en mysig dag på Liseberg med Josef, Elin och Simon, Varit i London, Firat nyår hos Lovisa, fått nya vänner, skrattat mig galet trött med Jenny Linck, haft mysiga tekvällar med beavers, råkat mosa en stooor chokladboll mellan bäddmadrassen och sängen, Druckit mkt te hos Gabbe! Frukost dejt med Robert och Lisa, Tappat bort en himla massa saker som sedan har hittats igen (spenderar väl ungefär 50% av dygnets timmar med att leta), Grillkvällar med Ninni och Anita!! Börjat mina tre månaders praktik i New York med fantastiska Elina!

Vill tacka alla som medverkat i detta år, ovannämnda och icke ovannämnda. TACK OCH JAG GILLAR ER!

  

2 kommentarer:

  1. Jag tar åt mig lite kanske?! hihi, Jag följer bloggen som aldrig förr! Nämn gärna att du saknar mig, det skulle göra min dag ;) Kämpa på!! Yeah :D

    // the one and only, Maaartiin :D

    SvaraRadera