söndag 4 mars 2012

Ledighet!!

Välkommen ledighet, i helgen har vi haft två dagar ledigt och de var faktiskt välbehövt. Det har vart så otroligt mycket nytt de sista så vi var verkligen skit trött igår. Vi har därför tagit det väldigt lugnt, igår promenerade vi ner på stan en stund för att handlade lite mat och så där. De var trevligt men Johanna har lyckats igen. På något sätt så har jag lyckats spärra mitt kort. Jag trodde verkligen jag var säker på koden men tydligen inte, så nu funkar inte mitt kort. Jag är väl en fantastiskt människa som lyckas gång på gång? I alla fall så löser sig nog även detta :)

Idag var vi i en kyrka men typ 200 pers i kören. Helt galet bra var det. Musiken var fantastisk, predikan med. Ja massor med folk säkert långt över 1000 pers. Ja de var en upplevelse. Efter det var de storstäding som stod på schemat, skrubbat, borstat, tvättat och grejat så de står härliga till. sen unnade vi oss en skön filmkväll. Känns skönt att snart få krypa ner i sin säng! Har haft en mycket bra och lugn helg! Adjökens!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar